Nobelovo námestie 8
851 01 Bratislava
Vladimír Dobrovič
0915 798 909
mail: skrozhlad@gmail.com
Taká je slovenská duša – Milan Kupecký
Ešte je veľa nás Slovákov normálnych, iba pociťujeme strach, beznádej, zotročovanie, nespravodlivosť a už aj nenávisť. Veľa sa hovorí o „začipovaní“, hoci tomu málo jednoduchých občanov dosť dobre nerozumie, no nenápadne sa to deje. Ide, ako vždy, vládnucemu a mocnému kapitálu sveta predovšetkým o peniaze. Cez banky, poisťovne, internet, poštu a iné inštitúcie. Ich snahou je, ako každého občana dostať pod kontrolu. Napríklad ako mňa dôchodcu dostala cez banku ČSOB súčasná vládna mafia postupne, konkrétne aj v týchto dňoch, pod absolútnu kontrolu.
Samozrejme, nielen mňa, ale všetkých dôchodcov nútia, aby si starobný dôchodok vyberali cez debetné karty a mohli sa tak dostať k účtom, respektíve k dôchodku. Ak, nedajbože, podnikáte, nepotrebujú vaše osobné údaje, tie vylákajú od vás pod zárukou diskrétnosti. Čiže, žiadna hotovosť – platba cez účet im umožňuje, aby mali prehľad vašich platieb i úhrad. Moja čerstvá skúsenosť: K účtu a platbe bankingom som sa mohol najskôr dostať jednoducho, pomocou internetu a telefónu, udaním čísla a hesla. Vyťukal som ich a videl som momentálne finančnú hotovosť a pohyby na účte, hoci je to účet nášho občianskeho združenia, ktorým viac-menej platíme úhrady za IT práce, doménu a ostatné činnosti tzv. showbiznisových príživníckych živlov, ktoré si účtujú nekresťanské ceny z brucha. Ich spolupráca ako okradnúť zákazníka je spoločná a aj zmluvne a tajne zabezpečená cez ESET, ktorý je pod kontrolou zahraničia, hoci sa tvári ako náš.
Do tohto biznisu sú okrem bánk zatiahnuté aj Telekomunikácie (tie majú pod kontrolou, okrem počítača aj internet a váš mobilný telefón, pretože im za ich služby platíte). Ako jeden zo starších mohykánov som doteraz využíval tlačidlový telefón. Najskôr to fungovalo tak, že okrem zadaného čísla a podľa nich (utajeného) hesla cez internet (banka ČSOB) som sa dostal jednoducho k účtu. Pred pár dňami mi v internetovej ponuke na portáli Moja banka prišiel mail už kompletne s mojím číslom i heslom, čím mi relatívne uľahčili „prácu“ tým, že mi predložili komplet moje číslo i heslo, stačilo iba ťuknúť na tlačidlo – SÚHLAS, aby mi naskočilo v telefóne potrebné trojčíslie a ich vyťukaním v telefóne som sa dostal k účtu.
Ale tento podvod som si uvedomil až následne, ako takticky sa dostali k môjmu číslu i heslu, čiže vlastne k možnosti nahliadnutia a prípadnej kontrole môjho bankového účtu (na ktorom však nič nie je) v spolupráci mafie internetu a telekomunikačných služieb. To však nie je všetko. Tá ich drzosť nemá hranice. Dnes mi následne zablokovali i ten zaužívaný a ľahký spôsob ako sa dostať k účtu a „odstavili“ ma tak, že (ako som sa dozvedel z ČSOB) táto služba sa nedá realizovať cez tlačidlový telefón, ale iba cez dotykový. Keď som zasa zúfalo volal do banky, a na nahrávaný hovor, som sa pýtal ako sa dostať k môjmu účtu, povedali mi, že vraj je to možné okrem dotykového telefónu, cez tablet, alebo návštevou ich banky (?!) Neviem, ako to bude ďalej a čo mám vôbec robiť? Do Telekomu sa nedá spätne dovolať, na reklamácie a sťažnosť nemáme ako zákazníci nárok reagovať a hlavne, že moje číslo a heslo majú plne k dispozícii. Komu a pre koho? Tomu sa hovorí naozaj SLUŽBY. Teraz neviem čo robiť ďalej, pretože po úradoch je behať nezaočkovaným zakázané. Hovorí sa o nejakej hybridnej vojne, odpočúvaní... Tak neviem! Ale, ak by nás takto pomocou technológií a klamstva neterorizovali ako občanov, rád by som sa držal rady svojej starej mamy, ktorá ukladala (správnejšie – ukrývala) svoje úspory do svojej postele pod vankúš.