Z Lásky k Slovensku – Vladimír Mezencev

Každý rok v januári na výstave Danubius Gastro v bratislavskej Inchebe je čo obdivovať. Svoje kvalitné výrobky, potraviny a nápoje tu ponúkajú vystavovatelia z Talianska, Rakúska, Portugalska, Maďarska, Českej republiky i ďalších krajín. V tomto roku však najviac prekvapila spoločnosť KAUFLAND SR a to akciou Z Lásky k Slovensku. Priamo na výstavisku zriadila samoobslužnú predajňu s vyložene iba slovenskými potravinárskymi výrobkami! Nerátali sme ich, ale vraj ich bolo vyše 2 200. A tak si tí skôr narodení mohli nostalgicky zaspomínať na svoje detstvo, ktorého súčasťou boli, napríklad aj keksy Marína. Veď mnohí z nás si stále myslia, že táto obľúbená pochúťka sa už dávno nevyrába...

 

KAUFLAND patrí medzi zahraničné siete supermarketov, konkrétne jeho sídlo je v Nemecku, ale ako jediný zatiaľ oficiálne vyhlásil, že je zaviazaný Slovensku, ale predovšetkým jeho ľuďom. Jeho odborníci dobre vedia, že prioritou našich domácich výrobkov je ich vynikajúca kvalita. Veď podľa nezávislého prieskumu KAUFLAND na svojich regáloch ponúka asi 6 350 slovenských výrobkov. Tým sa rozhodne nemôže pochváliť ani jedna zo sietí hypermarketov a supermarketov, ktoré majú svoje sídla v cudzine.

 

KAUFLAND onedlho oslávi 15 rokov pôsobenia na Slovenskom trhu a možno očakávať, že svojich zákazníkov, teda nás, opäť prekvapí niečím milým a svojráznym. Bez ohľadu na to, či ide o predajne v Nemecku, Chorvátsku, Poľsku, ČR, Rumunsku, Bulharsku a samozrejme v Slovenskej republike. KAUFLAND sa aktívne zameriava na ochranu životného prostredia, napr. realizáciou projektu Zelená filiálka a okrem toho sa spoločnosť zaviazala k ochrane morí a svetových zásob rýb.

 

Ako zdôraznil hovorca spol. KAUFLAND SR Martin Gärtner, prezentácia na výstave Danubius Gastro bolo prvá takéhoto formátu na Slovensku, ale možno predpokladať, že nie posledná. Veď KAUFLAND dal na tomto veľtrhu jasne najavo, že podporuje slovenských výrobcov potravín. Už len táto skutočnosť mu určite pomôže rozšíriť počty zákazníkov...